20090422

delidefterimden

21 nisan, salı.
19:28

of iced earth başladı. melancholy.
oh how i loved you.. but they won't go away
oh when i need you.. you were always so far away
i died for you.
aha gitti yine moral. i gave up everything.. müzik olmasa nasıl yaşardım? müzikle de böyle yaşıyorum gerçi, ama değer. bir camekanın içinde gibiyim. yok, tam tersi. herkes o camekanın içinde. ben dışarıdayım. içeri girmek istemiyorum, giremem de zaten. ama dışarıda çok az kişi var, çoğunu henüz göremiyorum. içeridekilerle iletişim kuramıyorum. sesleri kısık. onlara göre, ben fazla bağırıyorum. bana göreyse onlar sıkışmış durumdalar. tanrım, daha iyi ifade edemezdim.
umarım bir gün, biz dışarıdakiler, birbirimizi buluruz. derdimiz bu aslında. sınırlar olmayınca burası o kadar büyük ki, kayboluyoruz. içeridekilerin kaybolması imkansız. o dar yerdeler. ama biz de kayıp durumdayız? çok yorucu.
ama oraya girmektense, değer. woah. duygu patlaması. AÇLIK.
tarih ödevi. x_x

Hiç yorum yok: