20100202

yeniden annemdeyim. LAX çalmakta, tumblr'da sürekli bahsediliyordu, neymiş bu şarkı böyle ya deyip bir açtım ki, güzel bir şeymiş. ama birazdan sabahtan beri resmen yeniden saplantı haline getirdiğim friends'i dinleyeceğim kingdom come'dan. bu adamlar böyle. bi sardın mı bırakamazsın.

avrupa yakasında çılgınlar gibi kar yağmasına rağmen, anadolu yakası beklemede. hadi amaaa, biraz hareket. kar yağışı o kadar da bayıldığım bir şey değil, ama o tarafta yağıp bu tarafta yağmayınca kendimi olayın dışında hissediyorum. bu arada, çişim geldi.

lap top karnıma baskı yaptıkça daha da fena oluyorum. tuvaletse tam karşıda. reklamlardan iğreniyorum bu arada, discovery'i açmak istesem de kumanda milyon ışık yılı uzakta. (on beş santimetre ileride, sehpanın üzerinde...)

bambaşka kafalardayım, biraz da boynum ağrıyor. ama önümde güzel bi hafta var bunu düşündükçe huzur doluyorum. evet.

Hiç yorum yok: