20091005

death or glory, just another story. | yirmiyirmialtı.

yirmi yirmi altı. pekiştirilmiş gibisin.
hiç bir şey yapmak istemiyor canım yine. the clash dinleyip şuursuzca, senkrone olmayan hareketlerle hafif hafif kafa sallıyorum.

death or glory, just another story!

yarın okulların tatil olmaması, bana hiç bir şey ifade etmiyor. zira sabah 10 gibi falan başlayacak olup akşam 7'de bitecek olan, kol gibi bir dersane-etüt programına sahibim. erken kalkıcam yine, çanta, testler..

neyse, en azından beşiktaş'tayken zaman hızlı geçiyor. şu topuklu-skinny kombinasyonunu deneyebilirim yarın. beynimi yaktığım belli oluyor değil mi ufak ufak.. yeşik yol filmi geldi aklıma böyle deyince. süngeri ıslatmayan puşt, mna koyim senin lan! ne etkilenmiştim o filmden..

sağ kulağımın üzerinden bir kara sinek pike yaptı. sivrisinekleri ne kadar seviyorsam, kara sinekten öyle bir şiddetle nefret ediyorum. küfredesim geliyor. sikiyim öyle sineği ben. mesela.

cranberries çalıyor nedense. clash'ten nasıl döndüyse? hay itunes gibi seni.. üstümde HAYVANİ boyutlara ulaşmış bir yorgunluk var. ve sürekli derslerden bahsetmek istemiyorum ancak, 19 test matematik ödevi evlat acısı gibi koydu.

i thoughed nothing could go wrong
but i was wrong
i was wrong

yarın kendi başıma yemek yicem. hiç sevmediğim bir iştir, şimdiden tasasına düştüm. (do you have to do you have to let it linger) baş ağrısı. hayır, apranax, sana gelene kadar daha çok yolum var.

kitap okuyamıyorum bu ara ve bu son derece sinirimi bozmakta.
en iyi arkadaşlarından biri sıkıntıdan kafayı yemiş, s- (neyse lan adından size ne.) isminde bir adamsa öğle tenefüsünü insanlara bakıp megadeeeeeet diye bağırarak geçirebiliyormuşsun. ya da almancacılardan kurabiye çalarak. eğer bunları yaptıktan sonra tenefüs ısrarla bitmeyi reddediyorsa okulun etrafında 27 tur atıyormuşsun. ama sonra sana çikolata ısmarlayabiliyor, o yüzden şikayet etme.

my mother, she hold meee.
my father, he
lied me.

dur lan, ben cranberries dinlemem ki normalde. deep purple açayım. don't make me happy. inanılmaz şarkısın.


Hiç yorum yok: