20091115

catch.

light up, light up
as if you have a choice
even if you cannot hear my voice
i'll be right beside you dear

gereğinden fazla sakin bir şekilde oturuyorum. yapmam gereken çok şey var. yine melankolik şarkılarımı depoladım, biliyorum kendime zarardan başka bir şey değilim, ama seviyorum bunu yapmayı. but inside you know the truth, you know... i'm not like you

yağmur yağıyor olabilir. yağsa güzel olurdu.. sanırım sabaha kadar kitap okuyorum bugün. bir şeyler yapmalıyım. alerjim sinir bozmakta, tam gaz devam. bir şeyler başardıkça devamı gelmeyecek diye düşünerek mutsuz oluyorum, mutsuz ve huzursuz. bir şeyler başaramayıncaysa beceriksiz olduğumu düşünüyorum. ve yine mutsuz, huzursuz.

catch çalmakta, ama the cure versiyonu değil. bir tribute albümünde yer alan hoş bir devics versiyonu. albümün kapağı ayrı bir hoş. üşüyorum? ve ares, üzgünüm ama bugün beni delirtiyorsun.

senden tek istediğim bir shamrain şarkısıydı. bu dir türk filmi olsaydı, "köpeek!" diye bağırırdım. malesef değil.

2 yorum:

Şiyar dedi ki...

bir şeyler başardıkça devamı gelmeyecek diye düşünerek mutsuz oluyorum, mutsuz ve huzursuz. bir şeyler başaramayıncaysa beceriksiz olduğumu düşünüyorum. ve yine mutsuz, huzursuz.

Bunların bende de böyle olduğunu büyük bi mutsuzluk ve huzursuzlukla bilmem bunu başka bi ağızdan daha okuduğumda beni mutlu etti.Anlık da olsa,bi blogda daha bu tarz bişeyler vardı bugünlerde.Yok kesinlikle normalim diyebiliyorum en azından artık..
Ama 2 blogda okuduğum şe ne derece kesindir k

Mosquito Queen dedi ki...

boşveriniz efendim, kim, neye göre normaldir ki zaten?