20090829

i me mine. mim.

Güzide bir Beatles şarkısı eşliğinde, başlıyorum. Konusu içimdeki ben imiş. Hadi bakalım.

İnsan sever Queen: Ben insanları çok seviyorum aslında. Beni aksi ve çekilmez biri olanlar buna inanmak istemezler. Ama ben çok düşünürüm, gereğinden fazla. Çevremdeki bütün insanları severim aslında. Kötü yönlerini de. Onları oldukları kişi yapan nedenleri düşünürüm ve kötü huylarının nedenini bulurum bu şekilde mesela. Bu ruh halindeyken kimseyi suçlamam.


Huysuz Queen: Ah işte bu tarafımla tanışmayı pek istemezsiniz. Bir şeylere kızdığımda çekilmez olurum. Ve yukarıda anlattığım Ceren'den çok farklı olarak, kimseyi terslemekten çekinmem. Dünyanın en aksi insanı olabilirim. Ve insanlar yaka silker benden. Bir başka huysuzluk anı, sabah. Eğer beni uyandırırsanız, huysuz queen'le hiç de hoş olmayan bir tanışma yaşarsınız.. Ah bir de ben çizim yaparken rahatsız ederseniz. Evet.

Güzin Abla Queen: Çevremdeki herkesin sırlarını taşırım. Yeni tanıştığım insanlar bile bana sırlarını vermekten çekinmezler ve kendi dertlerime çare bulmasam da, aynı anda beş kişinin psikologluğunu yapabilirim. Yani tam dert ortağıyım sanırım, omzumda ağlayabilirsiniz efendim.

Sanatçı Queen: Yeni bi şeyler çizmeyi düşünürken ya da elimde fotoğraf makinası varken büründüğüm haldir. Genelde gözüm hiç bir şeyi görmez. Konsantrasyonum bozulursa hırçınlaşabilirim ve hep birlikte ikinci adıma döneriz, huysuz kraliçe'ye. Eh, bunu istemeyiz elbette.

Kriz Queen: Bazen kendimi suçlarım. Aralıksız, her şeyde. Ve böyle anlarda sinir krizi geçiririm genelde. Öfkemi, kendi üzerimden kusarım. Daha sonra aslında gerçekten sahip olduğum tek şeyin kendim olduğunu algılar ve sakinleşirim. Böyle durumlarda yaptıkları için babama saldırdığım da olur. Malesef ki çok zor sakinleşirim ve gözüm bir şeyi görmez.

Melankolik Queen: Evet, ipoda o mutsuz şarkıların hepsini bu tarafım atıyor. Melankoliden zevk alan, Manic Street Preachers'ın happy being sad mottosunu benimsemiş bir yanım var ve bana gerçekten zorluk çıkartıyor.

Çıldırmış Queen: Genelde bu yan beni ele geçirmiştir. Aklıma geleni söylerim, sonuçlarını düşünmem. Hey, çıldırmış, sana söylüyorum. Bir şeyi beğenmediğimizde "biliyor musun iğrenç görünüyorsun!" diyoruz ya senin yüzünden, arkadaşsız kaldık farkında mısın? Neyse, biz böyle de iyiyiz haklısın.

Aptal Queen: Her seferinde güvenen ve her seferinde kazık yiyen bi salak bu. İnsan sever'in etkisinde kalıyor biliyorum. İnsanların değişebileceğine inanıyor. Sürekli yarı yolda bırakıyor bizi ve çıldırmış'la hiç iyi geçinemiyorlar. Ama kazıkları yediğimizde melankolik queen ağzımıza sıçarken de hiç ortalarda görünmüyor kendisi, kınıyorum.

Mother Queen: Anne. İflah olmaz bi anne. Kendi anneme annelik yapıyor olmamdan dolayı oldukça geliştirdi kendini bak. Her şeyle başa çıkabilecek güçte. Her şeyle ilgilenebilir, sorunları çözebilir, şefkat doludur. Bilemedin, kendisine karşı değil.

sıkıldım queen: bu yazıyı bitirmeme neden olan kraliçedir. obey the queen.

öptük hepinizi.


Angelica'ya teşekkürler.

1 yorum:

Angelica dedi ki...

Ben teşekkür ettiim :))