20090806

yirmiikiotuziki.


XYZ'nin just a friend adlı şarkısına ölüyorum. Öyle bi derdim yok, sözlerdeki gibi, ama ölüyorum yine de. Yarın evimize misafir gelecek bizim. 10 kişi gelecek. 2 tane de bebek. Odamı büyük bi centilmen gibi paylaşıyorum. Daha doğrusu bebekli ailelerden birine bağışlayıp çatı katına soteleniyorum.

Ama tabi bebek denince alarma geçtim. Odamda ne kadar riskli eşya var hepsini yüksek raflara kaldırdım. Ne tehlikeli şeyler çıktı var ya, toplarken dedim yuh. Bi tane makas, bi tane dikiş iğnesi, okulun laboratuvarından yürüttüğüm bi jilet, bi boş cin şişesi, aseton kutusu, bazen kalem açmak için kullandığım maket bıçağı ve daha niceleri. Hayır ben de dikkatli bi insan değilim ki, nasıl hayatta kaldım bugüne kadar şaşırdım görünce. Ha bi de yemesin diye japon yapıştırıcısını kaldırdım. Kitaplığa büyük Galatasaray bayrağımı örttüm ki ardındaki dağınıklık görünmesin.

Odayı toplıyım derken bütün kıyafetlerimi de dolaptan çıkartıp yere fırlattım. 4 raf. Bi de askılık tabi. Bütün grup tişörtlerini bi yere koydum. Annemle yeni aldığımız daha insani kıyafetleri bi yere koydum. Bi yere de pantolonları.

Ve geri kalan ne varsa attım. Şaka yapmıyorum, yığınla kıyafet attım. Vercez onları birine. Bu aralar bi hal var bende, her şeyi atıyorum, her şeyi siliyorum. 200 kişi sildim msn'imden dün. 234 mü neydi. Deep Purple çalıyor yine. Fools.

Bu ara hayat çok yorucu. Geç yatıp erken kalkmaca. Mesela 9'da kalktım bugün. Banyoya girdim. Köpeklerimi besledim. Ders çalıştım sonra. Ha arada bi bardak süt içtim. Kendine dikkat eden bilinçli bi insan gibi kalkıp banyoya girdim erkenden. Hiç bana göre haller değil bunlar. Haz etmiyorum. Bi daha da yapmam. Ama şimdi banyo ne güzel olurdu ha, sıcak zaten.

Kıyafetleri düzenlerken hüzünlendim. Kış geliyo kazulet gibi kalın kalın şeyler çıkacak yine meydana. Meymenetsiz. Kazak. Saçların elektriklenmesi hali. Bokum gibi.

Dün değil önceki gün annemle alışverişe gittim ben. Dün müydü yoksa? Yok yok önceki gündü Kıyafet falan aldım. Hayatımda ilk defa bi kıyafetin etiketini sevdim yalnız.

all the lonely people
where do they all come from

all the lonely people
where do they all belong.


peki ya yediğim mantarlı makarnanın tadının damağımda kalması?

6 yorum:

Damlo dedi ki...

yazını okuduktan sonra, kışı düşünüp bunaldım. offf lahana olmak istemooorum

Mosquito Queen dedi ki...

Sorma, kat kat... :/

Arch dedi ki...

ama kışın en güzel mevsim olması serinlik mis gibi..?

Semih Saymalı dedi ki...

en güzel mevsim ilkbahardır emirim yavrııım.

gia dedi ki...

kış güzeldir. eleanor rigby.

Arch dedi ki...

tanrı kışı ve sevenleri korusun sammy..