20090531

13:16


All the leaves are brooown, leaves are brooown..
Çok sıkılıyorum dostlar. Evdeyim ve miskin bir pazar. Bütün gün döne yuvarlansam olmuyor değil mi? Olmuyor, annem illa sürükleyecek yine bir yerlere. Bugün de onda kalıyorum, babama yarın geçicem diye sırtlan gibi atladı, dışarı çıkmamız şart imiş. Hiç de sevmem haa, "kıyafet alışverişi"

Ya beni götür diyenar'a, inkılap kitabevi'ne, remzi'ye, ben akşama kadar mırnaşıyım orada, kitap seçeyim, okuyayım, döneyim dolanayım var ya dünyanın en mutlu insanı olurum. Ama yooook soyunma kabinlerinde yaşayacağız tüm gün. Hayır, anlamıyorum, maaşının yarısını kesmişler bu ay bilmem ne vergisi geyiğine, hala üst baş alıcaz. Gören de her gün farklı şeyler giyiyorum, kıyafet delisiyim sanır. Dönüşümlü olarak iki Led Zeppelin tişörtü arasında geçiyor ömrüm. onlar olmazsa kalan 14 grup tişörtünden biri. Bak grup tişörtü alim de canımı ye.

Fotoğraf makinemin de şarjı bitti zaten, nasıl üşeniyorum şarja takmaya.
and the sky is grey, and the sky is gray..
Aha atmaca gibi dikildi tepeme, "giyinelim yavaş yavaş" diyo.

Bir yüzyıl boyunca giyinsem, evden çıkamasak?
hı? Hı?
HI?!

kurtarın beni.

Hiç yorum yok: