20090507

~Hastanede Bir Sürrealist

By-pass ameliyatı olan eniştemi ziyarete gittim bugün. Yoğun bakımdan dün çıkartılmıştı, odasına alınmıştı. Uslu uslu sarı minibüslere binip hastanede indim. Görüş saatine kadar Büffe denilen yerde oyalandım. Hastane için fazla tiki bir isim :D

Neyse işte, efendi gibi sıraya girdim ve 27 kişi eşliğinde asansöre attık kendimizi. 11. kata ulaşana kadar tüm katlarda tek tek durduk. Odaya attım kendimi ve zamanın nasıl geçtiğini bile anlamadım. Lakin, bir süre sonra saat 17:30 oluverdi. Görüş saati dolmuştu ve birazdan gardiyanlar(!) beni dışarı almaya geleceklerdi mutlaka. Odanın içinde bir tuvalet vardı şansıma, ebeveyn banyosu gibi bir şey. Oraya girip, küvete saklandım ve utanmadan perdeleri de çektim.

Ve böyle, efendime söyleyeyim, saklanmayı başardım. 19:00'a kadar hastanede kaldım. Serum değiştirmeye gelip de beni gafil avlayan güzide bir abimizi de kurupastayla kandırdık. Nıhaha.

İşte böyle adamım. Ekşın filmi gibiyim.

Hiç yorum yok: