20090527

16:46

İlk defa bi kimya sınavım iyi geçti bugün. Lise tarihimden beri, ilk defa. Hell yea.
Ancak kendimi en kötüsüne alıştırdım. Evet.
Bakalım artık. Cuma
4 sınavım var ve yarın da 2. hayattan soğudum demem yeterli olur sanırım?
Dün babam evde yoktu, gece ikiye kadar yalnızdım. Selena, Arka Sokaklar, Desperate Housewives, Rachael Ray, Canım Ailem, Haneler, Dudaktan Kalbe, bir ara TNT'de bir film ve Family Guy izledim. Hayatımda ilk defa bu kadar televizyon izledim, saydığım yerli dizilerden biri hariç ki o da Canım Ailem olur, hepsini ilk defa izledim. Hem eğlendim hem öğrendim.

Selena'nın çocuklara cinsel eğitim verdiğini öğrendim. Bir düğün mü nişan mı ne vardı, dizideki şen bir karakter damada gidip "e hadi artık beline kuvvet, akşam zelzele var zelzeleee" diye haykırdı. Şok oldum. Gerçi selena da "bohemyııııın rapsodiiiii" diye bağırdı büyü yapmak için. Mercury'e selamlarını iletmek istedi sanırsam.

Bi garipti, bugün iki sınavım olmasına rağmen dün hiç aldırmadan yattım. Geçen pazar da Heroes'u izleyeceğim diye oturup üstüne The Big Bang Theory'i ve How I Met Your Mother'ı izledim. Bir aymazlık bir uyuşukluk geldi bana dostlar.

sononaltı. izmir, bekle beni.

Hiç yorum yok: