20090525

18:09

başım ağrıyor. sınav haftası.
herşeyden şikayet etmek istiyorum, ergenliğe girilen ilk sene gibi.
çok canım sıkılıyor ve bitmek bilmiyor. başladığım hiç bir şeyi bitirmek istemiyorum bu ara.
dersane bitti çok şükür, ağustos'ta görüşmek üzere. seni hiç özlemiycem.
akıl sağlığımı korumak pek kolay değil bu ara. ama lizard king ve müzik oldukça yardımcı bu konuda. onları hayal kırıklığına uğratmayacağım. dün neredeyse yarım saat süren bir gülme krizine girmiş olabilirim, ama bu kafamın uçmuş olduğu anlamına gelmez elbette.
yek yeaa, kimin kafası uçmuş, bence benimki uçmamış.
uğur gürsoy da fırat'ı çizmemişti zaten. oky de çarpışmayı çizmiyor. sayfa düzenini de belertmişler, kendimi kaybediyorum okurken. sevmedim yeni düzeni.
sıkılıyorum. i just want you to know who i am.
lise başıma gelen en sıkıcı şey oldu. çok saçma, o kadar insan bir sınıfta, hepsi ayrı bir havada, çok garip. kümesteki hayvan gibi otur bütün gün, ee sonra?
okulu seven insan, sana daha önce de çemkirmiştim evet, şanslısın sen, it, arkadaşın var biliyorum. gözümden kaçmıyor hoplaya zıplaya okula gidişin, tatilde sıkılıyorum yeaaa deyişlerin. yavşak. neyse senin de suçun yok. arkadaşın var resmen ya, it. ehem, peki.

2 yorum:

Ophelia dedi ki...

When everything seems like the movies...
Öhm.

Okulu seven insan değilim ben hayır kesinlikle :o
gidiyim.

Mosquito Queen dedi ki...

Ahaha, Iris, Iris..

okul sevilir mi yea zaten.. ._.