20090505

23:08

üzerimde mükemmel bir keyif, aynı anda müthiş bir keyifsizlik var. yarın, sonraki gün ve sonraki gün, okula gitmiyorum. ahahah ne zavallı bir mutluluk gibi geldi şimdi yazınca. ancak, sıkıntılı okul ortamı ve bütün gün hiç bir şey yapmadan oturmak yerine evde saatlerce uyuma planlarım var.
testler peşimi bırakmayacak belki, ama sıralarda debelenmek yerine yatakta takla atarak çalışmayı tercih ederim.
bi de bu var ya. yatakta çalışma ekolü. benim yatak da, üstünüze afiyet, iki kişilik. böyle olunca, sağ tarafa bi dersin kitapları sol tarafa diğer dersin. sıkıldıkça dön diğer derse geç. evet böyle eğlencelerim var benim işte. açıyorum müziğimi de. kafa sallaya sallaya boğuşuyorum elektrikle momentumla.
bu arada büyük harfle başlayasım yok bugün. bukowski havamdayım.
keyfimin nedeni okula gitmemek, peki, ancak keyifsizliğimin nedenini anlatmadım.
aynı anda bir çok şey yapmak isteyip de yapamadığınız anlar vardır ya, o hallerdeyim işte. resime dalıyorum, testler kalıyor. teste geçiyorum, fotoğraf makinem ağlıyor. kollarımı sallaya sallaya koşmak istiyorum. içim sıkılıyor yapamayınca.

sıkılıyorum.
bitsin bu yazı da artık.
bit.

Hiç yorum yok: