20090717

10:59

Annemin işyerindeyim. Amaçsız bir şekilde oturuyor ve F klavyede yolumu bulmaya çalışıyorum. Yine üstümde bir mutsuzluk var, üstelik karnım da ağrıyor. Can sıkıntım için 'havalardandır' diyemeyeceğim, zira değil.

Böyle kapalı havaları severim ben. Derdim tadını çıkaramamaktan. Bir yağmur yağsa ve yağmurda koşsam. Buna bayılırım. Üstelik yağmurda koşarsan, yağmurda yürüdüğünden daha çok ıslanıyorsun. Bu gerçek. Bi yerde okudum olm.

I give her all my love,
That's all i do
Ad if you saw my love
You'd love her too


Beatles iyi gelmeye başlamıştı ki ben yazana kadar şarkı değişti. Şu anda Dream Theater canıma okumakta, Hollow Years ile. Bu adamları hem seviyorum hem sevmiyorum. Seviyorum, çok güzel şarkıları var. Sevmiyorum çünkü fazla mükemmeller. Bu kadar mükemmellik niye yani, amatör ruhu severim ben. Adamlarda amatör tek nota yok. Geriliyorum. once the stone, you're crawling under..

Kendimden kurtulmam gerekli. Sürekli içimi kemiriyorum, bir türlü rahat vermiyorum. Herşey mükemmel olsa bile kendimleyim diye mutlu olumıyorum, nedir yani. Bi yandan da seviyorum be, sevilmeye ihtiyacı var çünkü. O kadar az kişi seviyo ki, bi de ben mi nefret edicem, oha.

Skid Row dinleyeyim biraz. Bu adamları her dinleyişimde yanlış zamanda doğduğumu bir kez daha hissediyorum. Biir 68'de genç olmak isterdim, bir de 80'lerde. Kısmet değilmiş.
Kısmet kelimesinden nefret ederim.
Bunu bi daha sakın yapma.
Tamam.

Girl.
dı dım dım dım.
You'll be a woman, soon.
ve düşüş başlar.. Bu şarkı uçurumdan atlamak gibi.
Don't you know, girl..

Resmen ruhumdan yoruldum. İzlemek istediğim filmler listem var.. Bence uymalıyım artık o listeye. Hıı, zaman bırakıyorlar sanki adama.

soon, but soon..

Her girl'den sonra giren o müzik, bağıra bağıra, yere yatarak ağlama isteği uyandırıyor içimde. Çok zor tutuyorum.

Please, come take my hand..

1 yorum:

Calengil dedi ki...

O şarkıyı iyi dinle, arada dişil hıçkırıklar duyacaksın. Ondandır o, iyi bulaştırdım dimi? Eheheh...