20090712

Süupa Kırezyi Güitaa Meniyak Deluks Triii!


Evet. Yakın arkadaşlarım bilirler, bu oyun benim için çok büyük bi hastalıktı zamanında. Bi şekilde unutmuştum sonra, hırsım gitmişti. Geçen gün sıkıntıdan patlamak üzere bi vaziyette otururken yine aklıma geliverdi ve eski sevgilime yeniden dönmüş gibi oldum.

Oyunun introsu girdiği anda kıpırdanmaya başladım.

SÜUPA KIREYZİ GUİTAA MEENİYAK DELUKS TRİİİİ! şeklindeki bağırmayı duyduğumda koltukta tepiniyordum. "çuuğz e güitaaaa!" feryadından sonra gitarımı seçtim ve oyuna başladım. (pik dı soong)

Bi kaç gündür oynuyorum yine eski seviyeme gelmeme çok az kaldı.
Tüm şarkıları perfect yapıcam ulaaaaan!



Son şarkıya da ayrıca tapıyorum.

-Am i wrong?
+No, you're not wrong.
-Am i wrong?
+You're not wrong Walter, you're just an ASSHOOOLE!

big lebowski fanlarına selam olsun.

super crazy guitar maniac deluxe 3

Hiç yorum yok: