20090702

My My, Hey Hey


Yaşamsal fonksiyonlarım git gide İstanbul'a ayarlanmakta. Ve fakat hala bavulumu açıp da yerleştirmedim. Kıyafetlerimdeki deniz kokusu gitsin istemiyorum. Bi kitabımın arasına kum kaçmıştı, onu direkt kitaplığa yerleştireceğim. Acil özlemler için saklıyorum. İyi gelir.
Sabah erkenden kalktım, kimya çalıştım. Sonra havuza gittim, geri dönünce deviantart'ıma fotoğraflarımı ekledim. Uçakta mitiş fotoğraflar çekmiş idim.

Daha sonraysa ODAMI TOPLADIM. Öhöhm, iki yıldır balta girmeyen odamı sonunda topladım. Koskoca çöp poşetleriyle kağıt, eski yaprak test ve defter attım. Ve fakat şunu keşfettim ki, ben hiç bir şey atamıyorum kolay kolay. Elime alıyorum, ay şunun bu anısı vardı, atmıyım. Peki. Ee, atma, koyacak yer de yok? Bütün çekmecelerim bir şekilde anısı olan eşyalarla dolu. Çizimlerimi hiç atamıyorum zaten. Ufak bir surat bile karalamış olsam, atamıyorum imkanı yok. Büyük ayakkabı kutularında çizim saklıyorum.

Neyse, %95'ini topladım odanın. Birazcık kaldı, o da yarına. Şehir içi jet-lag'i oldum. Kolay mı, 4 dakika var arada.

Annemi ziyaret etsem diye eşeleniyorum, üşenmezsem gideyim yarın ya. Babamla da pek sevişmiyoruz zaten bu ara. Peh.

Geri döndüm, sevgili okuyucu. Döndüm be anam. Ölümüne testlerdeyim.

fotoğrafın devamı, deviantART hesabımdadır. öpüldünüz.

Hiç yorum yok: