20090730

yirmiikikırkiki.

çok yoruldum ben be. bilmiyorum, bu gün kayda değer hiç bir şey yapmadım. ama yorgunum işte. çok yorgun. ben zaten bu aralar uyuduğumdan da bişey anlamıyorum. hani uyuyorum uyuyorum, uyandığımda yine yorgunum. uyku neden dinlendiremiyor beni? başka bi oluşuma mı ihtiyacım var, nedir? yaptığım hiç bişey de öyle uçmalı koşmalı değil ha. dersi yatakta çalışıyorum zaten, yata yata. e şu anda lap top kucağımda, bacaklarımı sehpaya uzattım, yine yatıyor gibiyim. E LAN NİYE YORGUNUM BEN NEDEN?

tamam, az uyuyor olabilirim. ama bütün gün yatarak bu eksiği tamamlıyorum bence. uyuyarak dinlenmeyi özledim. ve farkettim ki, yaklaşık bi yıldır doyasıya uyuyamıyorum ben. Oha. hafta içi okul var, 6'da kalkıyorum. tamam. 6'yı çeyrek geçe kalkıp kıyafetlerimin yarısını yolda, diğer yarısını serviste giyiyorum. olsun. hafta sonları da dersane var. yine kalkıyorum. e yaz geldi, yazlık hayatım oldu bi dönem. o ara da sabahın köründe hortlayıp denize gittim hep. istanbul'a dönünce de
ders çalışmaya başla artık diyerek beni her sabah uyandırmaya başladılar.

huzurla uyuyamıyorum ben. rahat bırakın beni.


edit: ahan, 100. kayıtmış bu. olala.

Hiç yorum yok: